"Be who you want to be, not what others want to see."

{ older posts / newer posts }

Thursday, November 21, 2013
5:36 PM

Aku menyumbatkan earphone ke telingaku.

Aku memilih lagu A Thousand Years.

Aku membaringkan badanku dan terus air mata mengalir.

Air mata yang dah lama aku tahan.

Air mata yang menyimpan berjuta rasa.

Dan ia mengalir sederasnya.

"Pernah kau rasa keseorangan tanpa teman?"

"Pernah kau rasa tak diperlukan oleh sesiapa?"

"Pernah kau rasa yang kau ni hanya terkejar kejar nak dapat attention seorang sahabat?"

"Pernah kau rasa yang kau ni tak ada di tempat istimewa dalam hidup seseorang?"

"Pernah kau rasa diletakkan di satu sudut yang orang hanya pandang bila dia keseorangan?"

"Pernah kau rasa kau ni bodoh sebab terlalu jaga hati semua orang?"

"Pernah kau rasa ni acah kuat nak dengar semua masalah orang?"

"Pernah kau rasa yang kau ni terhegeh hegeh nak seorang sahabat untuk dengar masalah kau?"

"Pernah kau rasa nak lari dari semua orang?"

"Pernah kau rasa semua orang benci kau?"

"Pernah kau rasa yang kau ni pathetic orangnya?"

Pernah dan itu yang aku rasa.

Entah kenapa aku rasa macam tu.

Kenapa ya?

I don't know why.

And i don't want to know why.

Enough.
"It's okay to be hurt because you'll learn how to love again." // Tumblr.